Sin City, part 2!

Torsdag, dag 2:

Etter å ha fått sovet litt var vi klare for Grand Canyon. Vi var oppe før sola og ute av hotellet før klokka 6 og med en starbucks hver i hånda.

Ble henta og tatt med til et annet hotell, der vi skulle "sjekke inn" å få utdelt buss. Vi fikk også en frokost snack. Vi fikk masse forskjellig å velge i, og vi tok vann og en sjokoladefiberting.

Når vi kom på bussen satte vi oss først på ei rad der setet mitt ikke funka, så vi flytta oss ei rad frem å da fikk vi ha bakover setene våre begge to. Pluss at vi hadde bra sikt fremover.

Bussturen dit OG hjem igjen, såklart, tok rundt en fire timer, så takk gud for at det var gode seter! Det var heller ikke såå mye å se på turen dit, så jeg har ikke så masse bilder fra det. Men de få jeg har kan dere nok få se.

Buss nr 1! Bussen vår:

Vi måtte gå med disse klistermerkene hele turen, så bussjåføren viste at vi skulle være med.

KAKTUS!

Her ser dere tydlig jordlagrene ute i ørkenen.

Så kom vi til et område hvor det bare var masse stein over alt, som så ut som de var stablet oppå hverandre. Men det er bare moder natur som har gjort det.

Still a looooong way to go!

Amerikansk trailer! Må få kjørt en sånn mens jeg er her!!

Etter noen timer med kjøring stoppet vi for å spise lunsj. Husket ikke helt hva det var fornoe, men det var noe med toget i Grand Canyon allefall. Man kunne se et tog uttafor om man ville, men vi rakk aldri det.

De hadde et tog som gikk rundt å rundt å rundt å rundt kafeen.

Såå kjørte vi på gamle route 66!!!!

Dersom det hadde vært for lenge siden hadde Elvis sittet her med gitaren sin sa guiden. Hvor sant det er, det er heller uvist.

Deretter kjørte vi i en million mil igjen, før vi ENDELIG kom fram til:

"Tribes call the canyon home"

Grunnleggeren av nasjonalparken.

Søstrene sisters <3

Måtte selvfølgelig sitte på kanten!!! Iiik

Her er kanskje 1/8 av alle bildene vi tok. Knipset og knipset og knipset. Fikk liksom aldri nok eller et skikkelig bra et! Men noen brae ble det, så vi måtte bare si oss fornøyd.

Vi var også innom et hotell der du kunne leie rom så du fikk se soloppgang og solnedgang over canyonen. Tipper det er sykt fint! Der kunne du også være turist og handle my crap. Vi handla mest brukbare ting og litt kort som vi har sendt hjem til kjente og kjære.

På turen hjem fikk se en kjempe fin solnedgang, å da ble det jo selvfølgelig knipset noen bilder.

Gjennom bussvinduet såklart..........

Etter å allerede å ha kjørt 4 timer med buss begynner man å bli ganske lei når man har 4 timer TIL foran seg i buss. Så når månen dukka opp på himmelen MÅTTE jeg bare leke meg med lang lukkertid.

"I'll love you to the moon and back"

Så var dagen over og vi var sååå gira på å drikke oss drita å ta den helt ut. Men vi var så innihampen slitne at vi kjøpte med oss en øl opp på rommet og tok kveldn. Haha! Happytimes in Vegas!

Resten av dagene kommer senere en dag. Nå skal vi ut å spise middag, kjøpe telefon til meg (etter snart 3 uker uten!!) og se om de har mac med norsk tastatur! HAPPYTIMES IN WESTLAKE :-)

Søndagen drar jeg nordover til Minneapolis og skolestart så da bli jeg 8 timer bak dere i Norge! Så dersom noen vil skype mens jeg bare er 6 timer bak på rope ut før da! Kan ikke garantere at det passer siden det står masse familiekos på planen før avreise.

Men sminkepungen og fine klær roper. HAD