Sin City, part 1!

Jeg har vel lovd dere updates fra Vegas, s here it goes!

Onsdag, dag 1:

Vi sto opp og spiste frokost klokka 3 p natta fr vi pakka siste rest kasta koffertene i bilen. Snille Jason sto opp midt p natta kjrte oss til flyplassen. Heldigvis skulle vi fly fra flyplassen her i Westlake, s vi slapp kjre en time til den jeg landa p nr jeg kom hit. Phu!

Sjekka inn og alt gikk greit. Mellomlanda i Chicago fr turen raste vidre til Las Vegas. Vi reiste fra slaps og kulde og kom til sol og varme. Jippi!

Hotellet vrt l et stykke ned p the strip, men det var ingen hindring! Jeg hadde handla med joggesko til turen. Her skulle det ges!

Hotellet vrt het:

s snn her ut:

Vi fikk ikke sjekke inn fr klokka 3 p dagen, men fikk heldigvis levere fra oss bagasjen nr vi kom. Litt skifting av ytterty og vi var klare for:

Siden Vegas er 3 timer etter Westlake var klokka bare halv 10 p morgenen nr vi landa, s vi hadde hele dagen foran oss! Selvom vi var kjempe slitne etter ha vrt oppe nesten 12 timer, kunne vi ikke kaste inn hndkledet med en gang.

Fikk anbefalt hard rock av en p flyet, bde som restaurant og uteplass, s vi satte nesa dit for f oss litt mat.

P veien dit mtte vi mange rare skapninger. Bla. Grinchen:

Elmo:

Som fridde til meg. Jippi!

Og den ekleste spiderman i verden! Yuk.

Vel fremme p Hard Rock ble vi tatt imot av verdens kuleste servitr som snakket om alt og ingenting og kalte oss gale nordmenn. Det jobbet vist en norske der, men han s vi aldri noenting til. Servitren vr gikk gjennom menyen med oss og vi bestemte oss for burger. Yummy in my tummy!!

Gunhild gjemmer seg bak menyen:

Mens jeg gladelig viser frem det fine gliset mitt:

MAAAT:

Vi fant ut at vi mtta ha dessert ogs, siden vi var p ferie. Fikk se dessertmenyen og bestemte oss ganske fort for denne sjokolademoussetingen med sjokoladesaus og peantter. NAM!

Siden vi var ganske s stappa etter burgeren, bestemte vi at vi skulle dele en. bra var det, for vi greide ikke spise hele da heller. Ups!

Litt overalt i restauranten og i butikken i frste etasje hang det litt forskjellig fra forskjellige rockestjerner. Bla. dette sitatet etter the beatles:

Og denne gitaren etter Steve Vai:

Etter dette besket var vi med andre ord gode og mette og klare for Vegas!!

En Harley Davidson restaurant med en motorsykkel kommende ut av veggen:

Bellagio:

Mer Bellagio:

Caesars palace:

PARIIS!

Triumfbuen:

Og selvflgelig eifeltrnet:

P turen oppver mtte vi flere skapninger.

Svampebob:

Minni Mus:

Homer:

Og Bernt og Erling:

Vi s ogs to gateshow p tur opp. Ene gruppa turna og andre gruppa spilte p sppel. De som spilte p sppel var best.

Turner nr. 1:

Turner nr. 2:

Turner nr. 3:

Og "The junk drummers!":

Mens vi koste oss med show tikket klokka sakte men sikkert mot innsjekkingstid, og vi gjorde oss klare til luffe ned the strip igjen for freshe oss opp litt fr vi skulle ut spise middag. Men siden vi begge var s slitne ble middagen s fancy som dette etter dusjings:

Hotellet vrt by night:

Og med film p senga endte frste dagen i Las Vegas. Vi var begge to helt utslitte etter en dag med reising, tidsforskjeller og ging, s vi tok kveld med god samvittighet. Vi skulle jo trossalt opp igjen klokken 6 neste morgen for dra til GRAND CANYON!!